Pages

BLACK PEARL,DANGERRR !!!!

Hi,lama Afaq tak update blog ni...dan terima kasih laa kat korang yang masih setia...

Ok,sejak kebelakangan ni,berita tentang BlackPearl dah naik.So,apa peranan kita
terhadap berita ni..kan kan..Takkan la nak terus makan benda tu,ISHHH..

Setahu Afaq ramai yang suka BlackPearl ni tapi syukurlah,Afaq tak minat
BlackPearl...kua kua kua.. ^^ BlackPearl ni biasanya ada di kedai-kedai
air contohnya CoolBlog dan lain lain.Afaq bukannya nak boikot mereka
tau ^^

Ok,buat korang semua,kita berhenti dulu la makan BlackPearl ni..
ye tak? ^^ Untuk yang peminat tegar BlackPearl pulak,KENA BERHENTI
JUGAK !!! Nantikan tak pasal-pasal kena sakit buah pinggang.Mintak
jauh la kan..^^

Ok,setakat ni dulu lah buat masa nii..Nanti Afaq typing pulak,ok?
Oh,mintak KOMEN,ok,walaupun huruf 'F'..
Terima kasih ^^√