Pages

Photobucket Photobucket Photobucket

Peristiwa 12.10.11

Apa yang afaq maksudkan dengan 

~PERISTIWA 12.10.11~

hehehe...
Sebenarnya kelmarin diadakan

... MAJLIS DINNER BERSAMA PENGAWAS...

Afaq juga turut serta walaupun majlis untuk pengawas
sekolah sahaja.Alahhh~,afaq cuma penuhkan kerusi kosong jee
daripada duduk kat rumah tak buat ape-ape,baik afaq turut serta sekali.
Boleh tambah pengalaman...!!!

Jom kita tengok gambar yg ade...







hahaha....sempat lagi budak ni "peace"
 walaupun afaq candid



p/s muka afaq takde dalam gambar diatas,ok

Bye...

Ya,allah....malunyee aku

Ni cerita baru plak yg masuk dalam sejarah hidup aku.
Begini cerita yee....

Kelmarin , hari Khamis (15.9.2011) afaq buat la katalog kek lapis untuk afaq berniaga kat sekolah .Hari tu jugak afaq pergi print kat CC dan 
laminate.Tuhan saje yg tahu betape letih yee afaq pada hari tu.Lepas siap laminate je,afaq terus masuk ke sekolah (sesi petang).Masuk waktu pertama pembelajaran sampailah solat asar secara berjemaah.Dalam solat 
tu jugak afaq masih terfikir tentang target jualan dan macam-macam lagilah yang berkaitan ttg perniagaan afaq ni.Sampai rakaat ke empat,imam pon
nak rukuk,Apelagi afaq pon terus duduk nak sujud.Aik!!!, ya allah,aku tersilap dan orang-orang kat tepi afaq yg olok-olok solat ni pun tanpa melepaskan peluang ,mengelakkan afaq.Sesudah salam kedua,semua 
orang kat keliling afaq terus ketawakan afaq.Aiyoooo,maluyee aku.Afaq terus ke saf hadapan dan buat-buat tak tau jee~.Mujurlah tak heboh dalam musolla tu.

Ubahsuai selesai

Alhamdunillah
blog afaq dah diubahsuai......kah kah kah...alim molek!!!
Kepada reader yang selalu datang ke blog afaq ni walaupun

tengah diubahsuai , afaq ucapan bermillion-million terima kasih .

Oklah afaq ada banyak lagi cerita yg tengah tunggu turn dalam otak
ni untuk ditaip dalam blog 

Tata~