Pages

Aduh,mataku!!!

     
Aduh,kenapa laa sakit sampai macam ni.Dah dua minggu tau afaq bubuh ubat titik,sampai habiss
sebotol tak hilang-hilang sakit mata ni....GERAMMM!!!......rasa nak picit-picit jee maata nie
kenape laa jadi macamni ,rasanyee check e-mail kuat sangat tak.Emmm boleh jadi gak~
Fuh~Kalau nak pergi sekolah tu mesti sorok-sorok mata ni sebab MAALU~
Ape-ape hal doakan afaq yee.....sian kat kite~ (emotions).Oklah ,afaq nak pergi dulu
Bye~

8 comments:

  1. ish3.... sian kat muwaffaq ye.... SAKIT MATA.... ape yang nak dimalukannye muwaffaq weh??? sakit mata ni perkara biasa jew.... tak de benda yang patut dimalukanlah.... apa-apa pun,,, arap2 sembuhlah mata muwaffaq tu ye... AMINN!!!!

    p/s:kalau dah tahu sakit mata,, tak payahlah nak pergi sekolah..... nanti berjangkit dekat orang lain.... susah pulak... he he he

    ReplyDelete
  2. nak buat cammane dh perikso,kenalah pergi jugak....nasib badan

    ReplyDelete
  3. ksian kat muwaffaq....xyoh malu2 cuma shy jew haha...sy brharp muwaffaq dpt sembuhh dri pnyakit matanyer itu...AMIN!!!



    Klau nk mari kolof pom bleh...tp muwaffaq keno pakai pow lanun la...hahaahah

    ReplyDelete
  4. aminnn~....dok beli mano pow lanun tuh

    ReplyDelete
  5. bli kat keda la...keda hrta karun hahah

    ReplyDelete
  6. sian wafaq..smoga cepat sembuh tau..hehehe...:)

    ReplyDelete
  7. blanje?? bleh..bleh bla..hahah..bli diri lahhh

    ReplyDelete