Pages

Kerja kursus pon style macaron.....


Hai,korang

Korang ade tak kena buat kerja kursus  (betul ke tak aku eja).....ala kerja khusus tu , ingat?
Alah tak ingat pon takpe...Ha,korang dah tengok ke belum post macaron ...
Nak tengok ?...ade kat bawah tu...Post ni jugak berkaitan ngan macaron  (huhuhu)
intai 2 lah yee

                              Kuat sungguh penangan macaron dari afaq ni kan?
Sebelum coloteh lebih lama biar afaq tunjukkan salah satu paper yang afaq buat untuk 
macaron tersayang ni

Paper ni afaq buat dallam kerka kursus subjek Geografi....
Saje-je nak buat....


maaf laa sebab gelap (afaq buat kerja
dalam bilik) jangan fikir bukan 2 hehe

sama tak?

Oklah tu je afaq nak tunjuk tentang macaron nii
Lagipon barang sedapppp....Love u mac
and love u tooo 


Oklah tu...byee





     

0 orang dicintai:

Post a Comment