Pages

Yahooo , macaron ku dah sampai !!!!

                  Hai,korang nak tahu tak kenapa afaq gembira ni.....dah sampai ke langit melompat ni..

Sebenarmya,panjang ceritanya (cewahhh)...alaa korang ni , tengok laa tajuk post ni.....
Macaron afaq dah sampai....huhuu....tu yang yang gumbira ni.Kan dah lama afaq mengidamkan
(cewahhh lagi skali) mujurlah tak retak ke pecah ke ape ape lah.!!!
Sedap punyerrrr.....Afaq pilih perisa coklat,oreo dan peanut...
Oklah,mesti korang nak tengok gambar kan? nah ambik ko....huhhuhu
 
tu dia,harta karun yang dihantar posmen



Tadaaaa !!!





malunyee nak makan huhuhu



OMG sedapnyerrrrrr







menag perfect lah macaron ni









Akhirnyee.....sampai jugak macaron yang aku teringinkan...huhuhu

Yahoooo!!!!!


 TQ.....Kak Nora....

























1 comment: