Pages

Cik ana ! nak kad raya tu !


Hi,assalamualaikum
ehem2.....ni kali ke-2 afaq join segmen yg meriah giler...
hadiah die tu tak besar sangat tapi ok laa...suka sangat !!!
korunk nak join ?



ok jom tengok syarat2 yee

1.kena tempek banner macam kat atas tuu
2.buat tajuk macam kat atas jugak
3.buat pantun sendiri.....boleh?
4.duduk kat malaysia tau~

oklah.ni pantun afaq tau
.
hai,cik ana
puasa kejap dah nak raya
rumah dekat ngan pasaraya
marilah belanja saya

harap cik ana sudi baca
pantun yg tak seberapa ni
sebab ni kali pertama
buat pantun yg manis ni

opss,dah nak buka puasa
saya pergi dulu
cik ana macammana
nak bukak puasa sama-sama 


kalau korunk komen mesti jadi cun...

3 comments:

  1. hai muwaffaq..
    cik ana dtg melawat ni..hehe
    terime kaseh ye sudi join..
    wahhh bkn main kreatif lagi pantun tu ye..hehe


    pergi ke kedai bersama mama,
    mama pula membeli gula,
    bila nk berbuka bersama?
    anytime u want la =P


    gud luck tau ^___^

    ReplyDelete
  2. hahaha............saya buat pantun
    macam tinggal dekat rumah cik ana plak.

    ReplyDelete
  3. hehe aah tu la psl..
    mcm duduk dekat pulak =P

    eh keputusannye dah ade..
    jemput tengok :)


    http://diary-kecilku.blogspot.com/2011/08/keputusan-segmen-cik-ana-saya-nak-kad.html

    ReplyDelete