Pages

Ohh...rileks yee aku hari ni...

Ahhh.......rileknyee aku hari ni
bangun pagi lewat nak mampos.....lepas bangun aku terus gi 
jenguk kat luar sebab
sunyi sepi je rumah aku ni hanya tinggal adik ngan abang aku 
je yg duk main game kat komputer tu....nape ni???
Ohh....rupe 2 nyerrr parent aku pergi beli kain nak buat baju untuk hari
raya......tenang aku seketika......
dahlah pagi hari ni berangin dan mendung gitu....
aku pon terus teringat yg dalam peti ais ade coklat bertambun macam
bukit.Bila bukak je peti ais tu bukanyee bau ikan kluar tapi
bau coklat yg kluar...ish ish ish,dasyat tak ?
Ape lagi aku kaut la coklat yg ade
ade coklat "kisses","perle d o'r" dan banyak lagi

aku pergi kat ruang tamu pastu terus baring atas sofa yg empuk (ehem2) sambil 
makan coklat tu biasalah,alang 2 nak jadi gemuk.......hahaha
Tiba-tiba !!!!  ade la hidung aku datang menyampuk tak bagi salam
hidung aku bersumbat~...( lol ) sebab aku tak boleh kena
angin pagi-pagi ni , aku pon tak tau nape....
argghhhh.......geram betul laa
oklah....sekian tazkirah saya pada hari ini....hahaha



2 comments:

  1. menarik! tapi cm susah je nak menjejakkan kaki ke situ
    jauh..sob3

    ReplyDelete
  2. memang2.....susah nak pergi sana sebab kena sewa keta laa ape lah tu la

    ReplyDelete